Сокальська міська рада
|                                                                       Офіційний веб-сайт Сокальської міської ради     Сокальська РДА | |   |
:

Для мешканців міста

Як часто Ви звертаєтесь до міської ради?

Не звертався ніколи
Звертаюся постійно
Раз на рік
Раз на півроку
Раз на місяць

Корисні посилання
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
Інтерактивна карта регіональних/міських програм відшкодування частини відсотків/суми за кредитами для населення та ОСББ (ЖБК) на утеплення










:: 25.04.2016
 


Інформація для громадян
.
  
25.04.2016

ЗВІТ

 

Про роботу тимчасової комісії для перевірки фінансової та господарської діяльності  КП «Сокальжитлокомунсервіс»

 

Рішенням V сесії VII скликання від 23 лютого 2016 року було створено тимчасову комісію для перевірки фінансової та господарської діяльності  КП «Сокальжитлокомунсервіс».

 

Склад комісії:

 

1.    Ковалик Ю. голова комісії             

 

2.    Рижок Ю. заступник голови комісії 

 

3.    Климців М. секретар комісії           

 

4.    Бабух А. член комісії

 

5.     Драганчук І. член комісії

 

6.    Пелип І.  член комісії                                              

 

7.    Товарянський Ю.  член комісії      

 

    Згідно рішення  тимчасової комісії по перевірці фінансової та господарської діяльності  КП «Сокальжитлокомунсервіс» до роботи залучені  спеціалісти по перевірці роботи КП «Сокальжитлокомунсервіс» згідно протоколу №1від 24 лютого 2016тимчасової депутатської комісії по перевірці роботи КП «Сокальжитлокомунсервіс»:

 

 

 

1.    Василькова Оксана –бухгалтер;

 

2.    Дак Богдан – гірничий технік, електромеханік;

 

3.    Дубас Петро – юрист;

 

4.    Ільницький Михайло – член виконкому Сокальської міської ради;

 

5.    Каплета Юрій – громадський активіст;

 

6.    Килюшик Оксана – юрист;

 

7.    Марчук Сергій  - заступник міського голови;

 

8.     Міщук Наталія – юрист;

 

9.     Поліщук Микола – депутат районної ради;

 

10.   Свердан Ірина – бухгалтер;

 

11.   Смолинець Василь – юрист;

 

12.   Стадник Олександр – громадський активіст;

 

13.   Турішин Михайло -  громадський активіст;

 

14.   Шутовська Євгенія – громадський активіст;

 

(Протокол №1 тимчасової депутатської комісії по перевірці роботи КП «Сокальжитлокомунсервіс» додається – додаток 1)

 

 

 

В ході перевірки виявлено  ряд порушень та недоліків в роботі КП

«Сокальжитлокомунсервіс», зокрема:

 

1.    Організаційні питання, охорона праці, штатний розпис

 

1.1 Неналежне ведення документів строгої звітності.

 

Запис в трудовій книжці керівника КП «Сокальжитлокомунсервіс», зроблений з порушеннями чинного трудового законодавства. П. Мочульського Р. В. було звільнено в зв’язку з закінченням строку дії контракту 08.05.2014 року і 10.05.2014 року прийнято на посаду керівника підприємства на умовах контракту. В день звільнення працівника роботодавець, згідно чинного законодавства, зобов`язаний провести повний  розрахунок (виплата за невикористані основні та додаткові відпустки, зарплата за відпрацьований період та інше) та видати працівнику трудову книжку.

Виплата проведена не була та, згідно особового листка Мочульського Р. В. у 2015 -2016 роках йому надавались відпустки за 2012-2014 роки, що є порушенням чинного законодавства. (Копія особового листка додається – додаток 2).  

 

1.2 Фальсифікація службової документації.

 

-Існує два накази на прийом на роботу п. Мочульського Р.В. Один з них Наказ №142а-к  від 10.05.2012  про прийняття на посаду з 10.05.2014 року до 07.05.2016 року; інший Наказ №142а-к від 10.05.2014р. про прийняття на посаду з10.05.2014 на умовах контракту  без вказання кінцевого терміну (Обидва накази з оригіналами підписів керівника і юрисконсульта КП "Сокальжитлокомунсервіс" зареєстровані під одним номером: Наказ 2012 року зареєстрований 10.05.2012 – робочий день, Наказ 2014 року зареєстрований 10.05.2014 – субота, вихідний день, наступний після святкового.).( Копії наказів додаються – додаток 3)

-На депутатське звернення від 24.02.2016  міська рада надала відповідь №166/02-37 від 26.02.2016р.  з копією контракту керівника КП «Сокальжитлокомунсервіс» п. Мочульського Р.В., згідно якого термін дії контракту  закінчується 01.06.2018 року. Копія ідентичного контракту, котру нам надали працівники КП  «Сокальжитлокомунсервіс», свідчить, що термін дії контракту закінчується 7.05.2016 року. (Копії контрактів додаються – додаток 4)

 

Міський голова, заступник міського голови і керівник юридичного відділу міської ради були поінформовані про дане порушення.

 

 

 

1.3 Кадрова невідповідність.

 

Враховуючи інтенсивність руху кадрів (в 2014 році тільки звільнено було 24 працівники) та кількість працюючих, підприємство повинно мати в штаті працівника відділу кадрів. В КП «Сокальжитлокомунсервіс» юрисконсульт частково виконує роботу працівника відділу кадрів по цивільно-правовій угоді. Але враховуючи її повну зайнятість на основному місці праці, робота відділу кадрів ведеться не належним чином.  Кадрова невідповідність є порушенням чинного трудового законодавства. (Копія штатного розпису додається – додаток 5)

 

 1.5 Відпустка без належного оформлення документів.

 

Мочульська О. В.,працює на даному підприємстві бухгалтером, 17 березня 2016 року написала заяву на ім`я директора КП "Сокальжитлокомунсервіс" про надання їй відпустки на 17 березня. В заяві не вказано яку відпустку просить працівниця, щорічну чи за власний рахунок, також в заяві немає дати. Після написання заяви бухгалтер покинула місце роботи, хоча заява  пролежала цілий день без підпису керівника і не було оформлено наказу про надання відпустки. (Копії заяви, звернення, акту, пояснення керівника додаються – додаток 6).

 

1.6 Хронометраж роботи працівників.

 

 Враховуючи застарілу систему нарахування заробітної плати та безконтрольність, працівники підприємства зловживають цим.

На заміну однієї електричної лампочки електрики 

витрачають від 1 до 2,5 годин, є дні, коли електрики працюють по 29

годин. Заміна електричних лампочок відбувається в одних і тих самих будинках.

 

1.7

Безпідставне звільнення Шпак Ольги Григорівни.

 

 Людину, яка 31 рік

присвятила даному підприємству. На підприємстві вона працювала бухгалтером. ЇЇ

було звільнено ще в 2014 році, але вона подала до суду і суд зобов`язав керівника поновити її на даній

посаді. Мочульський її поновив, але одразу ж дав повідомлення про скорочення з

4 квітня. Справа в тому, що дружина Мочульського була також бухгалтером. Але

програвши справу в апеляційному суді про незаконне

звільнення Шпак О.Г. на підприємстві одразу ж скликається комісія про

підвищення розряду категорії Мочульській О. В. (дружина керівника), а посаду

бухгалтера, яку займала Шпак О.Г. виводять зі штату і відповідно вона підлягає скороченню. Згідно законів України скороченому

працівнику повинні запропонувати посаду відповідно до її навиків. Можна було б

запропонувати посаду кадровика, але посаду кадровика також вивели зі штату і

єдина посада, яку зміг запропонувати п.Мочульський Р.В., це була посада двірника. Шпак О. Г.,

яка має безліч грамот і подяк за сумлінну працю від керівництва області, району

і міста, відмовилась від запропонованої посади і була звільнена.

 

1.8

Перешкоджання проведеня перевірки депутатською комісією.

 

 Керівник 

та працівники КП

"Сокальжитлокомунсервіс" неодноразово створювали перешкоди при

проведенні перевірки даного підприємства, відмовлялись надавати документи,

забороняли робити копії, не пускали на територію виробничої бази, мотивуючи

тим, що на даний час у християн піст! і тим самим відмовлялись виконувати

рішення сесії № 71 від 23.02.2016 року "Про створення тимчасової

контрольної депутатської комісії для перевірки фінансової та господарської

діяльності КП "Сокальжитлокомунсервіс".  Стаття 351 частини 1 Кримінального Кодексу

України та караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних

мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або

обмеженням волі на строк до трьох років. (Копія акту додається – додаток 7 та факт

перешкоджання зафіксований правоохоронними органами).

 

1.8 Несвоєчасна виплата заробітної плати звільненим

працівникам підприємства.

 

У 2014 році було звільнено 24 працівники, у 2013 році –

11 чоловік,  заробітну плату їм виплатили

через 1 місяць або 2 місяці. Це грубе порушення трудового законодавства. (копії

наказів на звільнення із зазначенням дати виплати(вибірково), список звільнених

додається)

 

 

 

2.    Транспортна дільниця

 

 

 

2.1          

В ході перевірки

було встановлено, що відсутні книги нарядів. Відсутні записи типу палива в

шляхових листах. Відсутні прилади обліку для п’яти основних транспортних засобів. В нормах витрат

паливно-мастильних матеріалів відсутні норми споживання на бензинові

газонокосарки, бензопили, паяльні лампи. Не співпадають дані обліку роботи

транспортних засобів по спідометру та бухгалтерському обліку. Картки обліку

основних засобів виробництва відсутні, що унеможливлює ідентифікацію основних

засобів. (Копії актів, таблиця по нормах витрат паливно-мастильних матеріалів,

пояснення додаються – додаток 8)

 

 

 

2.2          Трактор.

 

 

 

Відсутня документація по якій

можливо ідентифікувати новопридбаний транспортний засіб Xingtai

244 (наявний аудіо запис, де п. Мочульський Р.В. пояснює відсутність документів

на новопридбаний транспортний засіб Xingtai 244 від 02.03.2016.)

18.03.2016 року з’явився акт прийому – передачі транспортного засобу Xingtai

244. Цим питанням займаються правоохоронні органи. (Даний транспортний засіб Xingtai

244 повернутий продавцю, хоча кримінальна справа не закрита, але це питання

компетентності працівників правоохоронних органів). (Копії актів, договору

поставки, накладної, специфікації,фотографії додаються

– додаток 9)

 

 

 

2.3          Неправомірне

використання матеріалів, обладнання та людського ресурсу.

 

 

 

 КП "Сокальжитлокомунсервіс" в липні

місяці 2015 року закуплено запчастини на ремонт

ВАЗ 2101 на суму 3362 гривні. (З неофіційних

джерел стало відомо, що це запчастини для автомобіля ВАЗ 2106.) Серед запчастин, є поріг, шпаклівка 2 кг., наждачний

папір 17 метрів, грунтовка сіра, дріт для напівавтоматичної зварки та інше. Виявилось,

що дані запчастини використовувались для ремонту приватного автомобіля Сенюка

Б., який працює водієм на підприємстві. Ремонт здійснювався за кошти КП

"Сокальжитлокомунсервіс" та людськими ресурсами підприємства. До

початку перевірки даний автомобіль забрали з гаража і вивезли в невідомому напрямку.(Копії накладних, фото

автомобіля ВАЗ 2106 на якому начебто

замінили пороги додаються – додаток 10) 

 

 

 

2.4          Невідповідність

облікованих і фактичних показів приладів автотранспорту.

 

 

 

Станом на 01.03.2016 року:

 

- ЛуАЗ   н.з. 157-42 

-  по факту на спідометрі 12 517

км., по бухгалтерському обліку 15 206 км. Різниця становить 2689 км.

Пояснення по даному факту відсутні.

 

- трактор МТЗ н.з. 09411  -  по

факту на спідометрі 5 582 км., по бухгалтерському обліку 5 389 км. Різниця

становить 193 мотогодини.

 

- трактор МТЗ н.з. 14514  -  по

факту на спідометрі 2 837 км., по бухгалтерському обліку 2 578 км. Різниця

становить 259 мотогодин.

 

Вартість однієї години роботи

трактора МТЗ коштує приблизно 240 гривень. Підприємство недоотримало орієнтовно

100 тис. гривень.  Подальшу перевірку по

даному факту повинні проводити правоохоронні органи, фінансова інспекція та

інші структури, щоб притягнути винних осіб до відповідальності. (Копії акту,

заяви, виписки з рахунку додаються – додаток 11)

 

 

 

2.5          Використання

транспорту підприємства для власних потреб керівництва.

 

 

 

Головний інженер КП

"Сокальжитлокомунсервіс" Подолюх А. З. використовує автомобіль ВАЗ

2106  д.н.з. 157-46 ТА у власних цілях і

як транспортний засіб для доставки п.Мочульського Р.В. додому. П. Подолюх А.З.

не вважає за потрібне повертати даний автомобіль в гараж на виробничу базу

після закінчення робочого часу, а ставить його на своєму приватному подвір’ї.

(З усних пояснень стало відомо, що автомобіль стоїть на приватному подвір’ї,

щоб у разі аварійних ситуацій на підприємстві можна було швидко добратись до

місця пригоди).

 

 

 

3.               Витрати підприємства

 

3.1

Витрати на капітальні та поточні ремонти тротуарів.

 

Ремонт

ділянки тротуару біля 26, 27 будинків на вулиці Г.УПА проводився в два

етапи:  в жовтні 2015 року зроблений

капітальний ремонт ділянки тротуару від арки до дороги біля 26 і 27 будинків, а

в листопаді 2015 року – поточний.  Відповідно до актів виконаних робіт під

час проведення капітального ремонту покладено 138 кв.м. бруківки загальною вартістю

50 183 грн. (вартість 1 м.кв. становить 363 грн.). А при проведеніпоточного ремонту покладено 52 кв.м. бруківки

загальною вартістю 30 843грн. (вартість 1 м.кв. зросла до 593 грн). (Копії договорів,

актів виконаних робіт додаються – додаток 12).

 

3.2

Порушення умов контракту керівником КП «Сокальжитлокомунсервіс»

 

 -п.

Мочульський Р.В. з 05.07.2015 по 11.07.2015 був у відрядженні в смт Затока,

Одеської області, де  брав участь у 1

Всеукраїнській Конференції "Комфортний енергоефективний будинок - вимога

сьогодення", конференція платна – 2600 грн. Запрошення

для участі в конференції надійшло на електронну адресу КП

"Сокальжитлокомунсервіс" 19.06.2015 року від журналу "ЖКГ

України", яка

проходила на базі відпочинку "Еллада" у

смт. Затока. Керівник підприємства відбув на

конференцію без погодження відрядження з міським головою  (порушення умов контракту, пункт 3.4, зі слів  юриста

КП «Сокальжитлокомунсервіс» п.Грушки М.М. всі погодження були усні). Відрядна посвідка не заповнена – відсутні відомості

про прибуття у місце призначення і вибуття з нього, тобто встановити факт

перебування на даній конференції неможливо.  Крім того в Сокалі не з`явилося жодного

енергоефективного будинку, який був удосконалений КП

"Сокальжитлокомунсервіс". (Копії наказу, відрядної посвідки, контракту та

запрошення додаються – додаток 13)

 

- пункт 2.9 контракту передбачає складення і затвердження

у заступника голови міської ради бізнес-плану підприємства. На нашу вимогу

ніхто не зміг його надати. Пояснень з цього приводу немає.

 

3.3 Закупівля солі для посипання доріг та тротуарів в

зимовий час.

 

Згідно

накладної  №3-00000090 від 17.11.2015

року "Сіль кам`яна» (фас 50 кг) ціна за тонну 1700

грн. Під час

переважування солі було виявлено, що мішки різної ваги, не прошиті і без

маркування. Аналогічне комунальне підприємство Комунгосп КП Долинської міської

ради купує сіль в того самого підприємця по ціні 1006,23 грн. за тонну згідно

накладної №3-00000089 від 4.11.2015. ( Копії накладних, пояснюючої записки та

договору додаються – додаток 14).

 

 

 

 3.4 Питання кваліфікації працівників

бухгалтерії.

 

 

 

Згідно цивільно-правового

договору №12 від 01.11.2014 року та цивільно-правового договору №2 від 02.01.2015

року КП «Сокальжитлокомунсервіс» оплачує послуги програміста, котрий мав

впровадити та налаштувати програмне забезпечення "1С: Підприємство"

та консультувати персонал підприємства КП «Сокальжитлокомунсервіс». За такий

довгий термін  працівники бухгалтерії

освоїти роботу з програмним забезпеченням  "1С: Підприємство" не змогли.

 

Враховуючи вище зазначене,

можна зробити висновки про неефективне використання коштів та професійну непридатність

працівників бухгалтерії. (Копії договорів додаються – додаток 15).

 

 

 

3.5 Доплати для окремих працівників підприємства.

 

У

разі відсутності когось з працівників бухгалтерії, заміну отримує Мочульська О.

В. (дружина керівника),  за що їй  нараховується доплата 100 % окладу відсутнього

працівника.  Враховуючи даний факт  і Закон України «Про запобігання корупції»

була скерована заява в органи прокуратури. Слідство триває. (Копія наказу та

заяви  додається – додаток 16).

 

 

 

4.               Тарифи

 

 

 

Останнє

оприлюдненнятарифів на послуги з

утримання будинків та прибудинкових територій, перелік послуг, які надає

підприємство та їх періодичністьв

районній газеті «Голос з-над бугу»було

ще 17.09.2010 році. З цього часу зміни в тарифах та переліку послуг, зокрема і

на платній основі, відбувались неодноразово, але жителів міста Сокаль не було

поінформовано. (Копія випуску газети «Голос з-над Бугу» №74 від 17.09.2010

р.  з переліком тарифів на послуги з

утримання будинків та прибудинкових територій, перелік послуг, які надає

підприємство та їх періодичність додається – додаток 17)

 

 

 

5.               Дільниця з благоустрою та сан очистки

 

 

 

В

2015 році встановлено 8 майданчиків для сміттєвих контейнерів  загальною вартістю 37 353, 98 грн. Вартість одного майданчика коливається від 9 942,78 грн. до 4 301,45 грн.При обстеженні майданчиків для сміттєвих контейнерів виявлено розбіжності у

актах виконаних робіт та фактично проведених роботах. А саме: відсутній щебінь

під бруківкою, відсутня фарба на оцинкованій сітці, розміри майданчиків

відрізняються від заявлених в сторону зменшення. (Копії

актів виконаних робіт, акту обстежень майданчиків, витягів з книги нарядів та фото

додаються – додаток 18).

 

6.    Кладовище

 

6.1надання ритуальних послугна території кладовища, послуга

по копанню поховальних ям була віддана в приватні руки і всі надходження щодо

даної послуги осідають в кишенях приватних підприємців. Коли на обслуговування

кладовища виділяються великі кошти, на утримання і благоустрій старого і нового

кладовищ, ми вважаємо що не можна нехтувати такими надходженнями до бюджету

підприємства, що в свою чергу зменшить видатки з міського бюджету.

 

6.2вивіз сміття з кладовищ на стихійне сміттєзвалище(по вул. Тартаківській), яке виникло внаслідок роботи керівництва ЖЕКу.

Надходили сигнали, щодо неодноразового вивозу сміття з територій кладовищ на

дане стихійне сміттєзвалище.

 

 6.3 зрізки дерев на

території старого кладовища. На звернення одного з

членів комісії, Думас В.О. керівник

по питаннях благоустрою відповіла, що до неї звернулись власники поховань з

письмовим зверненням. Коли представник комісії перевірив дані звернення, і

дійшов висновку що тільки одне з двох звернень має відношення до зрізки 33 туй.

 

6.4проблема зі старими польськими похованнями.Дані поховання є дуже старими і дуже знищеними.  

 

6.5

Огорожа на старому та новому кладовищі.питання, щодо огорожі як на старому так і на новому

кладовищі, які знаходяться в дуже занедбаному стані.

 

7.    Сміття і сміттєзвалище

 

В

Сокальському районі є підприємець, який спеціалізується на вторинній сировині

(сміття). Два роки він забирає вторинну сировину з Сокальського сміттєзвалища

без договору (зі слів п. Мочульського Р.В. договір на доопрацюванні – два роки!)

і жодного дозвільного документу. Йому як підприємцю, все рівно кому платити гроші,

в міський бюджет чи п.Мочульському  Р.В.

особисто в руки. В Нововолинську міську раду підприємець платить офіційно. (Копія

акту, пояснюючої записки та листа-звернення додається).

 

 

 

Висновки та рекомендації: 

 

·       Враховуючи всі вище наведені факти та статтю 42, частини

4, пункт 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україн»і №995-VIII від

04.02.2016, рекомендуємо голові Сокальської міської ради звільнити

п.Мочульського Р.В. з займаної посади керівника КП «Сокальжитлокомунсервіс».

 

 

 

·       

Потрібно провести експертизу щодо встановлення законності

контрактів та наказівпро прийом на

роботукерівника

підприємства і передати справу у відповідні органи для відкриття справи про

службове підроблення документів. Стаття 366 КК України Службове підроблення. (Складання, видача службовою особою завідомо

неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо

неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів - караються

штрафом до двохсот п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або

обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні

посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.) 

 

·       

привести в порядок штатний розпис КП

«Сокальжитлокомунсервіс».

 

·       

всі закупівлі та послуги КП «Сокальжитлокомунсервіс» проводити через платформу

ПРОЗОРО.

 

·       

скоротити штат

працівників бухгалтерії до двох чоловік і одного програміста.

 

·       

оприлюдненнятарифів на послуги з утримання

будинків та прибудинкових територій.

 

·       

налагодити ефективну систему сортування побутових відходів ще

на етапі їх збору, що, в свою чергу,

дасть змогу суттєво зекономити витрати по його вивезенню.

 

·       

перезаключити угоди

із приватними підприємцями по вивозу твердих побутових відходів.

 

·       

на базі підприємства створити

відокремлений підрозділ «Ритуальні послуги»,

куди  потрібно

залучити ще 2(двох) працівників і скласти

економічно обґрунтований кошторис на копання ям для населення.

 

·       

керівництву ЖЕКу

потрібно приділити більше часу на вирішення проблеми

старих польських поховань в центрі міста шляхом пошуку

родичів серед польської діаспори, а також зверненнями до Польської сторони щодо

можливостей вирішення даного питання.

 

·       

Наголошуємо на потребі негайного

ремонту огорож старого та нового кладовища,

так як старе кладовище знаходиться в центральній частині міста.

 

·       

Передати звіт про

роботу тимчасової депутатської комісії по перевірці роботи КП

«Сокальжитлокомунсервіс» в правоохоронні органи.

 

 

 

 

 

 

 

1.    

Голова комісії:                     ________________ Ковалик Ю.

 

2.    

Заступник голови

комісії    ________________ Рижок Ю.

 

3.    

Секретар

комісії                   ________________ Климців М.

 

Члени комісії:

 

4.    

Бабух А.                                ________________

 

5.    

Драганчук І.                          ________________

 

6.    

Пелип І.                                 ________________

 

7.    

Товарянський

Ю.                 ________________

 

8.    

Василькова Оксана              ________________

 

9.    

Дак Богдан                            ________________

 

10.                      

Дубас Петро                          ________________

 

11.                      

Ільницький Михайло           ________________

 

12.                      

Каплета Юрій                       ________________

 

13.                      

Килюшик Оксана                 ________________

 

14.                      

Марчук Сергій                      ________________

 

15.                      

 Міщук Наталія                     ________________

 

16.                      

 Поліщук Микола                 ________________

 

17.                      

 Свердан Ірина                      ________________

 

18.                      

Смолинець Василь               ________________

 

19.                      

 Стадник Олександр             ________________

 

20.                      

Турішин Михайло                ________________

 

21.                      

Шутовська Євгенія              ________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

 

1.    

Звіт

 

2.    

Додаток 1 – Протокол

№1 тимчасової депутатської комісії по перевірці роботи КП «Сокальжитлокомунсервіс»

 

3.    

Додаток 2 – Копіяособового листка;

 

4.    

Додаток 3 – Копії наказів;

 

5.    

Додаток 4 – Копії контрактів;

 

6.    

Додаток 5 – Копія штатного розпису;

 

7.    

Додаток 6 – Копії заяви, звернення, акту, пояснення керівника;

 

8.    

Додаток 7 – Копія акту;

 

9.    

Додаток 8 – Копії

актів, таблиця по нормах витрат паливно-мастильних матеріалів, пояснення;

 

10.                      

Додаток 9 – Копії

актів, договору поставки, накладної, специфікації,фотографії;

 

11.                      

Додаток 10 – Копії

накладних, фотографії

автомобіля ВАЗ 2106;

 

12.                      

Додаток 11 – Копії

акту, заяви, виписки з рахунку;

 

13.                      

Додаток 12 – Копії

актів виконаних робіт;

 

14.                      

Додаток 13 – Копії наказу, відрядної посвідки, контракту та запрошення;

 

15.                      

Додаток 14 – Копії накладних, пояснюючої записки та договору;

 

16.                      

Додаток 15 – Копії

договорів;

 

17.                      

Додаток 16 – Копія

наказу та заяви;

 

18.                      

Додаток 17 – Копія

випуску газети «Голос з-над Бугу» №74 від 17.09.2010 р.  з переліком тарифів на послуги з утримання

будинків та прибудинкових територій, перелік послуг, які надає підприємство та

їх періодичність;

 

19.                      

Додаток 18 – Копії актів виконаних робіт, акту обстежень майданчиків,

витягів з книги нарядів та фото;

 

20.                      

Додаток 19 – Копія

акту, пояснюючої записки та листа-звернення;

 

Кількість аркушів __



ПошукПошук:
  
Випадкове фото
 

Генеральний план м.Сокаль
 
Останні повідомлення
11.06.2021
 НОВИЙ ОФІЦІЙНИЙ САЙТ СОКАЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ https://sokal-rada.gov.ua/  »»»
27.05.2021
 Оголошення про проведення конкурсу на зайняття посади директора Комунального некомерційного підприємства «Сокальська районна лікарня» Сокальської міської ради Львівської області   »»»
26.05.2021
 Сокальською ДПІ проведено «гарячу лінію» на тему: «Актуальні питання, щодо застосування податкового та іншого законодавства»   »»»
26.05.2021
 Калькуляція витрат та перелік послуг з управління багатоквартирними будинками в м. Сокаль  »»»
26.05.2021
 До уваги співвласників багатоквартирних будинків! Інформація про управління багатоквартирними будинками у місті Сокаль   »»»
21.05.2021
 Проєкти рішень  »»»
20.05.2021
 Сокальська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області інформує  »»»
20.05.2021
 Результати голосування 20.05.2021  »»»
19.05.2021
 Проєкти  »»»
19.05.2021
 Проєкти  »»»
18.05.2021
 Розпорядження про скликання сесії  »»»
18.05.2021
 Проєкти  »»»
Підписатися на розсилку:
 
 
© 2010 Сокальська міська рада
80000, Україна, м. Сокаль, вул.Шептицького 44, Тел.7-30-60
sokal-miskrada@ukrpost.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на http://miskrada.sokal.lviv.ua є обов'язковим.