Сокальська міська рада
|                                                                       Офіційний веб-сайт Сокальської міської ради     Сокальська РДА | |   |
:

Для мешканців міста

Як часто Ви звертаєтесь до міської ради?

Не звертався ніколи
Звертаюся постійно
Раз на рік
Раз на півроку
Раз на місяць

Корисні посилання
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ
Інтерактивна карта регіональних/міських програм відшкодування частини відсотків/суми за кредитами для населення та ОСББ (ЖБК) на утеплення










:: 11.11.2016
 


Інформація для громадян
.
  
11.11.2016

Перенесення граничного терміну сплати податкового зобов’язання з ПДВ Податковим кодексом не передбачено



Сокальське відділення Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській  області інформує про те, що листом ДФСУ від 05.09.2016 р. N 19222/6/99-95-42-01-15 роз’яснено терміни сплати ПДВ.


Так, згідно з п. 49.20 ст. 49 Кодексу, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.


Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених Кодексом (п. 57.1 ст. 57 Кодексу).


Згідно з п. 203.1 ст. 203 Кодексу податкова декларація з ПДВ подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.


Сума податкового зобов’язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації з ПДВ, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого п. 203.1 ст. 203 Кодексу для подання податкової декларації (п. 203.2 ст. 203 Кодексу).


Слід знати, при цьому окремої норми щодо перенесення граничного терміну сплати податкового зобов’язання з ПДВ Кодексом не передбачено.



Платника єдиного податку, який має податковий борг може бути виключено з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу


Наголошують фахівці  Сокальського відділення Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській  області та роз’яснюють.


Свідоцтво платника податку анулюється органами фіскальної служби у випадках та у строки:


подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, — в останній день календарного кварталу, в якому подано заяву щодо такої відмови;


припинення підприємницької діяльності фізичною особою — підприємцем відповідно до закону — в день отримання органом державної податкової служби від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;


несплати протягом двох послідовних кварталів у порядку, встановленому цим Кодексом, податкового боргу, що виник у платника єдиного податку, — в останній день календарного місяця, у якому закінчився граничний строк погашення податкового боргу;


здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або в разі невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми;


перевищення чисельності фізичних осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку, — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому допущено таке перевищення;


перевищення протягом податкового (звітного) кварталу (календарного року) обсягу доходу, який дає право на застосування спрощеної системи оподаткування в наступному податковому (звітному) кварталі (календарному році), — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому відбулося таке перевищення;


застосування платником єдиного податку іншого способу розрахунків, ніж зазначені у пункті 291.6 статті 291 цього Кодексу, — в останній день податкового (звітного) періоду, в якому допущено такий спосіб розрахунків.


Крім того, платникам слід знати, анульоване свідоцтво платника єдиного податку підлягає поверненню до органу державної податкової служби, який їх видав, протягом 10 днів з дня анулювання.


У разі виявлення органами державної податкової служби під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, установлених главою «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності», свідоцтво платника єдиного податку анулюється на підставі акта перевірки.



Внесено зміни до податкової декларації про майновий стан і доходи та інструкції щодо її заповнення



Сокальське відділення Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській  області повідомляє наступне.


Міністерство фінансів України наказом від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» (далі – Наказ №821) внесені зміни до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та у новій редакції викладена Інструкція щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи


Відповідно до пункту 3 Наказу №821, він набирає чинності з 31.12.2016.


Так, зокрема, оновлена податкова декларація про майновий стан і доходи (далі – Декларація) складається із семи розділів та містить два додатки, а саме:


- Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами (додаток Ф1);


- Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою (додаток Ф2).


Нагадаємо, що до внесення змін Декларація складалася з восьми розділів та чотирьох додатків




 


Коли у спадкоємця на підставі спадкового договору виникає обов’язок зі сплати ПДФО



Відповідно до ст. 1302 глави 90 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ), за спадковим договором одна сторона (набувач) зобов’язується виконувати розпорядження другої сторони (відчужувача) і в разі його смерті набуває право власності на майно відчужувача.


Згідно зі ст. 1304 ЦКУ спадковий договір укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню, а також державній реєстрації у Спадковому реєстрі в порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України. Відповідно до ст. 1307 ЦКУ на майно, визначене у спадковому договорі, нотаріус, який посвідчив цей договір, накладає заборону відчуження.


Згідно зі ст. 334 глави 24 ЦКУ право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом, а право власності на майно за договором, який підлягає нотаріальному посвідченню, виникає у набувача з моменту такого посвідчення.


Відповідно до ст. 182 ЦКУ, право власності на інші речові права на нерухомі речі, зокрема, спадкове майно, підлягає державній реєстрації.


Отже, право власності у набувача на таке майно виникає з моменту державної реєстрації.


Згідно зі ст. 1216 ЦКУ спадкуванням є перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи, яка померла (спадкодавця), до інших осіб (спадкоємців). Відповідно до положень глави 89 ЦКУ, якою визначено порядок оформлення права на спадщину, спадкоємець, який прийняв спадщину, у складі якої є нерухоме майно, зобов’язаний звернутися до нотаріуса за видачею йому свідоцтва про право на спадщину на нерухоме майно і зареєструвати право на таку спадщину в органах, які здійснюють державну реєстрацію нерухомого майна, оскільки право власності на таке майно виникає у спадкоємця з моменту державної реєстрації. Свідоцтво про право на спадщину видається спадкоємцям після закінчення шести місяців з часу відкриття спадщини.


Оподаткування доходу, отриманого платником податку, зокрема, внаслідок прийняття ним у спадщину коштів, майна, майнових чи немайнових прав, регламентується ст. 174 розділу IV Податкового кодексу України.


Враховуючи викладене, об’єкт оподаткування податком на доходи фізичних осіб виникає у фізичної особи в момент прийняття спадкоємцем об’єкта спадщини.



Термін дії сертифікатів електронних ключів – два роки



Сокальське відділення Червоноградської ОДПІ ГУ ДФС у Львівській області  нагадє, що з 01 листопада 2013 року було подовжено термін дії посилених сертифікатів ключів –  до двох років з моменту їх формування.


Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).


Відтак, фахівці інспекції звертають увагу користувачів, для завчасного здійснення процедури повторної генерації електронних ключів, у зв’язку з закінченням терміну дії сертифікатів і особистих ключів, платникам податків варто перевірити їх термін дії.



На зв’язку ,,гарача лінія”



На запитання платників податків під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» відповідала завідувач сектора обслуговування платників Сокальського відділення Червоноградської ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області  Богдана Жукова.


Пропонуємо до уваги відповіді на актуальні питання.


 Який порядок отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків?


 Фізична особа, яка зареєстрована у Державному реєстрі чи в окремому реєстрі Державного реєстру, може отримати відомості про себе, наявні у Державному реєстрі.


Відомості з Державного реєстру- документ, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи (уповноваженої нею особи) на отримання відомостей про себе з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі.


Для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через уповноважену особу до контролюючого органу за своїм місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування, подає документ, що посвідчує особу, та заяву. Уповноважена особа додає до заяви довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про джерела доходів/доходи (після пред’явлення повертається) та її копію, документ, що  посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.


Контролюючий орган протягом п’яти робочих днів з дня звернення фізичної особи надає відомості з Державного реєстру.


Чи може контролюючий орган відмовити фізичній особі – підприємцю у реєстрації платником єдиного податку ?


Відповідно до п.299.9 ст.299 Податкового кодексу України підставами для прийняття контролюючим органом  рішення про відмову у реєстрації фізичної особі - підприємця платником єдиного податку є: невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст. 291 даного Кодексу; наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації; недотримання таким суб’єктом вимог, встановлених п.п.298.1.4 п.298.1 ст.298 Кодексу.


У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку.


Які вимоги до оформлення звернення громадян?


У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України «Про звернення громадян».


Як знайти інформацію стосовно свого  бізнес-партнера?


На офіційному веб-порталі ДФС України (www sfs.gov.ua) створений банер «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на головній сторінці веб-порталу.


Зокрема, для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або його назву.


За допомогою якого сервісу в режимі реального часу, фізична особа може отримати відомості про свої доходи ?


В ДФС України запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням цифрового підпису». Для цього необхідно мати електронний цифровий підпис та сформувати запит за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної цифрової звітності ДФС», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС України.


Для формування запитів необхідно вибрати з переліку доступних звітних документів форми запиту та відповіді:


F1301801 - Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.


F1401801 - Відповіді на запит «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.


Зазначені електронні формати розміщені на веб-порталі Державної фіскальної служби України  в Рубриці «Електронна звітність» в розділі «Платникам податків про електронну звітність» в підрозділі «Інформаційно-аналітичне забезпечення» в Реєстрі електронних форм податкових документів.


Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.


   


Проведені заходи щодо запобігання та протидії корупції



Управління внутрішньої безпеки Головного управління ДФС у Львівській області інформує, що впродовж поточного року, в ході проведення заходів щодо запобігання та протидії корупції, в тому числі в рамках співпраці з іншими правоохоронними органами, виявлено 15 фактів кримінальних корупційних правопорушень. За всіма виявленими фактами, слідчими органами проводиться досудове розслідування, зокрема:


-    за статтею 368 Кримінального кодексу України (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди) – 9 проваджень, з яких 5 особам оголошено підозру та матеріали направлено до суду;


-    за статтею 364 Кримінального кодексу України (зловживання службовим становищем) – 4 провадження, з яких 1 особі оголошено підозру та матеріали направлено до суду;


-    за статтею 369-2 Кримінального кодексу України (зловживання впливом) – 1 провадження, особі оголошено підозру та матеріали направлено до суду.


Також працівниками управління внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Львівській області впродовж 2016 року проведено 175 службових перевірок і розслідувань, за результатами яких керівникам територіальних підрозділів ДФС області та митниці винесено 75 подань про усунення причин та умов, що призвели до виявлених порушень. За результатами проведених перевірок  з органів ДФС звільнено 11 осіб, 21-й особі оголошено догану, 30 осіб депремійовано, 1-й особі відмовлено у призначенні на посаду.


Про всі відомі факти корупції та зловживання службовим становищем можете, назвавши себе, або анонімно, повідомити співробітників управління внутрішньої безпеки, які вислухають та перевірять надану Вами інформацію щодо протиправних дій працівників податкової та митної сфери, в тому числі податкової міліції. Конфіденційність звернень гарантуємо.


Наявну інформацію просимо Вас повідомляти на цілодобову телефонну лінію сервісу «Пульс» (044) 284-00-07, або на телефон чергового УВБ ГУ ДФС у Львівській області (032) 297-36-09.


Також у письмовому вигляді Ваші звернення приймаються за адресою 79003, м.Львів, вул. Стрийська, 35, УВБ ГУ ДФС у Львівській області.







ПошукПошук:
  
Випадкове фото
 

Схема розміщення І черги будівництва
 
Останні повідомлення
14.01.2019
 До Сокальської міської ради завітали юні колядники.  »»»
11.01.2019
 Інформуємо!  »»»
04.01.2019
 Асоціація міст України  »»»
02.01.2019
 Інформуємо!  »»»
26.12.2018
 Міський голова Вадим Кондратюк відзвітував перед громадою  »»»
20.12.2018
 Результати голосування  »»»
17.12.2018
 Відбулось засідання постійної комісії міської ради з питань економіки та бюджету  »»»
17.12.2018
 Інформація про коригування тарифу на послуги водопостачання та водовідведення по МКП «Сокальводоканал»  »»»
17.12.2018
 Відбулась чергова щотижнева нарада з керівниками комунальних підприємств  »»»
14.12.2018
 Відбулись громадські слухання  »»»
14.12.2018
 Рішення 06.12.2018  »»»
12.12.2018
 Інформуємо!  »»»
Підписатися на розсилку:
 
 
© 2010 Сокальська міська рада
80000, Україна, м. Сокаль, вул.Шептицького 44, Тел.7-30-60
sokal-miskrada@ukrpost.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на http://miskrada.sokal.lviv.ua є обов'язковим.